Repport

A vérzivataros XX. században számtalan egymásnak ellentmondó ideológia született és ezek mentén a háborúk. Ma arra panaszkodnak a szakemberek, hogy a hagyományos bal és jobboldali ideológiák kifulladtak, az emberiség vezető eszmerendszer nélkül maradt. Most azonban megszületett az új republikánus irányzat, amely túlmutat a bal és jobboldal idejét múlta világán. ->

Repport /ENG/

In the 20th century full of bloody rain, countless conflicting ideologies – and with them – wars were born. Nowadays, professionals claim that traditional left- and rightwing ideologies ran down, the mankind remained without leading ideology. But now, a new republican civil trend is to be born which goes beyond the outdated world of left- or rightwing.->

Közösségek

Facebook doboz

Marco Rubio

Életrajz

Amikor 2009-ben kampányt indítottam az Egyesült Államok szenátori pozíciójáért, túl nagy vállalkozásnak tartották és nagy bukást vártak tőlem. De érvényesültünk, mert megfogadtuk, hogy szembeszállunk Washington meggondolatlan kiadásaival és a szabadpiaci rendszer támadása ellen. Ma büszke vagyok, hogy Florida államot képviselhetem az Egyesült Államok Szenátusában, ahol azon dolgozom, hogy ígéretemet megvalósítsam, azaz helyreállítsam a költségvetési fegyelmet és nagyobb bizonyosságot adjak a munkahelyteremtőknek, hogy új vállalkozásokat indítsanak vagy bővítsék a már meglévőket.

(tovább)

Makay Zsolt

ÉLETRAJZ

MAKAY Zsolt, Halmi (Erdély) 1977. 08. 16.

 

Amikor 2010-ben hitet tettem Magyarország rendszerváltó pártja, a Magyar Demokrata Fórum (MDF) megmentése és megújítása mellett, kevesen hittek a küldetés sikerében. Politikai közösségünk a szellemi hagyaték megmentése és a megújítás jegyében, megtartva a jogfolytonosságot név- és arculatváltáson ment át. Ma, 2013-ban Jólét és Szabadság Demokrata Közösség néven szervezzük a középjobboldali, konzervatív, keresztény politizálás új generációját Magyarországon.

(tovább)

Archívum

2013.07.24. 23:19 Makay.Zsolt

ÉLETRAJZ MAKAY Zsolt, Halmi (Erdély) 1977. 08. 16.

Amikor 2010-ben hitet tettem Magyarország rendszerváltó pártja, a Magyar Demokrata Fórum (MDF) megmentése és megújítása mellett, kevesen hittek a küldetés sikerében. Politikai közösségünk a szellemi hagyaték megmentése és a megújítás jegyében, megtartva a jogfolytonosságot név- és arculatváltáson ment át. Ma, 2013-ban Jólét és Szabadság Demokrata Közösség néven szervezzük a középjobboldali, konzervatív, keresztény politizálás új generációját Magyarországon. 

Célom, hogy történelmi gyökerekkel rendelkező közösségünket visszavezessem a Magyar Országgyűlésbe. Az elfelejtett polgári gondolat erős érdekképviseletével friss levegőt kívánunk vinni a belterjes, merev rendszerváltó elit áporodott levegőjébe. 

Politikai pályafutásomat a Magyar Demokrata Fórumban kezdtem 1997-ben. Amíg 2002 és 2010 között nyolc évig voltam megyei képviselő, párhuzamosan megismerhettem az országos politikát is. Az MDF a magyar rendszerváltozás vezető pártjaként vonult be a történelembe, néhai elnöke, Antall József 1990-től haláláig, 1993-ig egyben Magyarország első szabadon választott miniszterelnöke is volt. A párt tisztségviselői struktúráját lépésről-lépesre jártam meg, 23 évesen debreceni elnök, 26 évesen megyei elnök lettem. Az országos elnökségnek 2004-ben lettem póttagja, 2006-ban tagja, és így tovább. Ezt követően 2010 júniusában választottak a párt országos elnökévé, mely tisztséget azóta is gyakorlom. Amikor „Magyarország rendszerváltó pártja” a 2010-es országgyűlési választások alkalmával kiesett a parlamentből. 

Habár súlyos allergiám kezelése céljából még nagyon fiatal koromban családostól áttelepültünk Magyarországra, Romániában, Erdélyben egy kis faluban határon túli magyarnak születtem. (Erdély a történelmi Magyarország részét képezte, az I. világháborút lezáró Trianoni békével csatolták el Magyarországtól.) Nem csoda tehát, ha a nemzetpolitika és a nemzetközi politika egyaránt az érdeklődésem fókuszában helyezkednek el. Középiskolai tanulmányaimat Debrecenben, a Református Kollégium Gimnáziumában folytattam, majd az érettségi után ugyanitt, a „kálvinista Róma” egyetemén, a Debreceni Egyetem politológia szakán szereztem diplomámat is (2003). Családunk férfitagjai református lelkészek voltak - ebben gyökerezik keresztény, konzervatív világlátásom -, ám az, hogy én politikusi pályára léptem, új út családunk történetében.  

Feleségemet, Renátát is a politikának köszönhetem, a 2006-os kampányban ismerkedtünk meg. 2009-ben házasodtunk, fiunk, Ábel Botond szeptemberben lesz 3 éves, kishúga, családunk legfiatalabb tagja, Emma Lelle alig néhány hónapos. 

o:p>Feleségemet, Renátát is a politikának köszönhetem, a 2006-os kampányban ismerkedtünk meg. 2009-ben házasodtunk, fiunk, Ábel Botond szeptemberben lesz 3 éves, kishúga, családunk legfiatalabb tagja, Emma Lelle alig néhány hónapos. (english version)

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://repport.blog.hu/api/trackback/id/tr345424464
süti beállítások módosítása